Chatbot

Chatbot NLP od Stanusch Technologies

Dlaczego to takie proste?
Komponenty procesowe!

Nasze 14-letnie doświadczenie pozwoliło nam stworzyć usługę, której oczekuje rynek – szybko wdrażanych botów w niższym zakresie cenowym. Dzięki temu nasz chatbot jest już dostępny nie tylko dla wielkich firm i instytuacji, ale również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Jak przygotowaliśmy tę ofertę? Dotychczas nasze chatboty przeprowadziły ponad 75 milionów rozmów. To pozwoliło nam na zdefiniowanie licznych komponentow procesowych, dzięki którym wdrożenia są prostsze i mniej czasochłonne.

Ponad 880 tys. intencji oraz 100 tys. faktów w bazach wiedzy pozwala nam tworzyć chatboty, których skuteczność sięga nawet 98%!

Zwiększ liczbę potencjalnych klientów

Popraw Customer Experience

Obniż koszty działalności

Analizuj rozmowy w trybie online

Uzupełnij zespół konsultantów

Popraw dostęp do informacji

Dorota Jóźwiak - oferta na chatbot i voicebot

Dorota Jóźwiak – OCP Sales Director

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!

E-mail+48 606 970 340

Chętnie poznamy Twoją firmę! Zapraszamy na darmowe konsultacje online!

Umów darmowe konsultacje online

Zalety chatbota na stronie WWW

Największą zaletą botów na stronach firmowych jest wsparcie dla działu obsługi klienta. Platforma Omni-Chatbot to narzędzie typu omnichannel, umożliwiające funkcjonowanie na jednej bazie wiedzy, zarówno wirtualnego asystenta na stronie www, jak i voicebota zintegrowanego z obsługą telefoniczną lub/i aplikacją mobilną.

Udziela natychmiastowej odpowiedzi

Użytkownicy korzystający z chatbota otrzymują odpowiedź na zadane pytanie zaraz po wpisaniu wiadomości w okno dialogowe.

Machine learning ranking

Rozwiązania oparte na Platformie Omni-Chatbot potrafią uczyć się nowej wiedzy na podstawie przeprowadzonych rozmów oraz analiz konwersacji realnych konsultantów.

Potrafi rozmawiać z wieloma osobami równocześnie

Chatbot na stronie internetowej może rozmawiać równocześnie z wieloma użytkownikami. Aby uzyskać dostęp do poszukiwanych informacji, nie trzeba czekać w kolejce – informacje są na wyciągnięcie ręki.

Pomaga znaleźć poszukiwane informacje

Uwzględniając kontekst rozmowy oraz doświadczenie konwersacyjne, chatbot potrafi dodatkowo zasugerować użytkownikowi informacje, które mogą go zainteresować.

Potrafi argumentować

Chatbot nie tylko potrafii udzielić konkretnej informacji, ale również przekazać użytkownikowi argumenty potwierdzające dotychczasowe treści.

Wspiera działania marketingowe

Informacje prowadzone przez wirtualnych doradców to również źródło cennej wiedzy dla działu marketingu. 

Elastyczny model rozliczeniowy

Nasz chatbot jest dostępny w kilku pakietach rozliczeniowych, które pozwalają na elastyczne dostosowanie do aktualnych potrzeb klienta. W każdym planie opłata pobierana jest jako stała stawka miesięczna, a liczba interakcji z botem jest nieograniczona.

W zależności od wybranego planu rozliczeniowego, dla klientów dostępny jest szeroki wachlarz usług dodatkowych i wsparcie w trakcie użytkownikania rozwiązania. Pomagamy uzyskać jak najwyższy zwrot z inwestycji.

basic

1500

zł/miesięcznie

  • Podstawowe informacje o firmie
  • Raportowanie
  • Pakiet 50 zagadnień (FAQ) na start
Szczegóły
STANDARD

3000

zł/miesięcznie

Dodatkowo
  • Informacje o firmie
  • Prezentowanie oferty firmy
  • Raportowanie + alerty menadżerskie
SZCZEGÓŁY
PREMIUM

10 000

zł/miesięcznie

Dodatkowo
  • Integracja z wybranymi systemami
  • Pakiet 400 zagadnień (FAQ) na start
  • 30 GB SSD Disk
  • Unlimited Transfer
Szczegóły

Formularz kontaktowy

    Oni nam zaufali!

    Nasze technologie zostały już sprawdzone przez najlepszych!

    Link4
    Alior Bank
    Orange
    Play
    Plus Bank
    Getin Bank
    Vivus
    });