Radykalnie zwiększ liczbę potencjalnych klientów
Kontaktuj się z tysiącami potencjalnych klientów dziennie dzięki naszemu botowi głosowemu. Zamień odwiedzających Twoją WWW w gorące leady.
Popraw satysfakcję swoich klientów
Dostarcz swoim klientom unikalny serwis. Udostępnij automatyczne narzędzie, które odpowie natychmiast na każde pytanie. 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Zwiększ efektywność swoich pracowników
Uwolnij swoich pracowników od nudnych, powtarzalnych czynności. Daj im rozwinąć skrzydła! Udostępnij wiedzę swoim pracownikom, partnerom i klientom.
It’s all about experience
Ponad 300 zrealizowanych projektów
z zastosowaniem sztucznej inteligencji
Dlaczego warto z nami współpracować?
Wieloletnie doświadczenie, ekspercka wiedza, ponad 100 tys. skonfigurowanych zagadnień i 800 tys. zdefiniowanych intencji w bazach wiedzy pozwalają nam na szybką i efektywną realizację wdrożeń.
Doświadczenia w branży AI
Konwersacji przeprowadzonych przez chatboty i voiceboty
Zrealizowanych projektów
Zastosowania sztucznej inteligencji
Omni-Chatbot (OCP) to platforma oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia zautomatyzowaną, wielokanałową (omnichannel) komunikację z klientami, partnerami lub pracownikami przedsiębiorstw i instytucji. OCP może automatycznie (bez udziału ludzi) wspierać użytkowników we wszystkich fazach obsługi jak marketing, sprzedaż czy serwis. Nasze chatboty i voiceboty mogą jednocześnie pomagać i rozwiązywać problemy nieograniczonej liczby odbiorców.
Chcesz wiedzieć więcej
o chatbotach i voicebotach?
Blog o sztucznej inteligencji, voicebotach, chatbotach i wirtualnych doradcach
Generowanie leadów za pomocą chatbota
Generowanie leadów to jeden z procesów, który może zostać zoptymalizowany za pomocą sztucznej inteligencji. Chatboty mogą wspierać pozyskiwanie wartościowych zapytań ofertowych i tym samym ułatwić działowi sprzedaży uzyskiwanie lepszych wyników.[…]
Read moreMetoda CATI z voicebotem: automatyzuj ankiety telefoniczne!
CATI (ang. computer-assisted telephone interviewing) to metoda przeprowadzania badań ankietowych według zaprojektowanego wcześniej skryptu rozmowy. Standardowo wywiad telefoniczny metodą CATI wykonuje konsultant wspomagany przez komputer. Obecnie agenta call center może[…]
Read moreRekordowo skuteczny chatbot: case study Wydawnictwa [ze słownikiem]
99%(!) to nowy rekord skuteczności chatbota przygotowanego na bazie rozwiązań platformy Omni-Chatbot. Wirtualny asystent przygotowany dla Wydawnictwa [ze słownikiem] w pełni realizuje też wyznaczone mu cele biznesowe. Po uruchomieniu chatbota[…]
Read more